Kike
5 participantes
N&M :: Benvinguda :: Amic Invisible
Pàgina 1 de 1
Eureka!
Estimat/da amic/ga,
Quan anem a aquest país???? M’encanta!!!! :-D M’ha agradat que hagis triat aquest concretament, és ben atractiu i un destí moooooolt interessant.
Dir-te que no pararé d’entrenar, tal com em deies a la primera pista fins el dia que hi vagi.
T’haig de dir que estava ben equivocat amb els països que pensava que podien ser-ho.
Sobre la pista de l’idioma, et diré que pel que m’he informat és una de les llengües més fàcils de parlar del món. Si hi anem, l’aprenem amb un plis-plas i ja està tu! Curiós que no tinguin el so de la o nostra. I a més de l’alfabet àrab també feien servir l’alfabet d’origen indi per representar la llengua. Caram, tu!
La pista de l’Actualitat era una mica trampa, jejeje! Ara ja sé perquè.. Aaaaiii…....l’Alex i la Gloria…. ;-)
L’última pista ha estat definitiva i aclaridora, qüestió de caure-hi…
És una intuïció però em sembla que ja t’havia conegut algun altre any, oi que sí amiga meva???? ;-D (ara és quan també estic ben equivocat… jejeje! O no!...)
Quan anem a aquest país???? M’encanta!!!! :-D M’ha agradat que hagis triat aquest concretament, és ben atractiu i un destí moooooolt interessant.
Dir-te que no pararé d’entrenar, tal com em deies a la primera pista fins el dia que hi vagi.
T’haig de dir que estava ben equivocat amb els països que pensava que podien ser-ho.
Sobre la pista de l’idioma, et diré que pel que m’he informat és una de les llengües més fàcils de parlar del món. Si hi anem, l’aprenem amb un plis-plas i ja està tu! Curiós que no tinguin el so de la o nostra. I a més de l’alfabet àrab també feien servir l’alfabet d’origen indi per representar la llengua. Caram, tu!
La pista de l’Actualitat era una mica trampa, jejeje! Ara ja sé perquè.. Aaaaiii…....l’Alex i la Gloria…. ;-)
L’última pista ha estat definitiva i aclaridora, qüestió de caure-hi…
És una intuïció però em sembla que ja t’havia conegut algun altre any, oi que sí amiga meva???? ;-D (ara és quan també estic ben equivocat… jejeje! O no!...)
Quique- Nombre de missatges : 132
KIKE
És notícia, si mires els diaries, les noticíes, etc.... veus moltes vegades el nom del país escrit!
ACTUALITAT
És fàcila aquesta!!!!!
Ja ho saps de quin país es tracte?????
ACTUALITAT
És fàcila aquesta!!!!!
Ja ho saps de quin país es tracte?????
pista 4- Invitat
RE: pista 3
Mmmmm...!!! Interessant, interessant... Tinc una lleugera intuïció de la zona on pot estar però caldria precisar una mica més...
Re: Kike
aquest divendres hi ha teatre
Ivet- Nombre de missatges : 558
:-D Pau, el proper dia no em deixaré guanyar. Havia de fer-ho per donar una mica de vidilla al tema squash (perquè no hi ha color) i donar-te una mica de peixet.
No, et felicito, a veure si segueixes així i em tornes a guanyar aquesta setmana, mica en mica anem jugant millor i cada cop està més competit i tornem pilotes més difícils. Aviat serem uns magnífics jugadors afeccionats!!!
Cuida’t i agafa forces per aquest divendres!
Quique
No, et felicito, a veure si segueixes així i em tornes a guanyar aquesta setmana, mica en mica anem jugant millor i cada cop està més competit i tornem pilotes més difícils. Aviat serem uns magnífics jugadors afeccionats!!!
Cuida’t i agafa forces per aquest divendres!
Quique
Kike no ales ni un penique!, no endevinaràs el teu pais...
Sabíeu que el Pau va guanyar al Kike a Squash l'ultim divendres!!!...
P.D. Ho dic tant fort pq és el primer cop que guanyo...
Sabíeu que el Pau va guanyar al Kike a Squash l'ultim divendres!!!...
P.D. Ho dic tant fort pq és el primer cop que guanyo...
pista 3
Ser que ets un home molt culta i que has estudiat les llengües, a més estàs al costat d'una filologa. Doncs aquí tens una altre pista:
Els primers documents s'escrivien amb l'alfabet de l'àrab, però més endavant es va fer servir l'alfabet llatí. La senzillesa de la seva gramàtica: no hi ha gènere, ni nombre... provoca la confusió entre noms i verbs.
Ja et comences a situar????
Els primers documents s'escrivien amb l'alfabet de l'àrab, però més endavant es va fer servir l'alfabet llatí. La senzillesa de la seva gramàtica: no hi ha gènere, ni nombre... provoca la confusió entre noms i verbs.
Ja et comences a situar????
kike- Invitat
ei jo tb m'apunto!! xo qui paga?? jejeje
Ivet- Nombre de missatges : 558
Ostres, amic/ga de l'Enric, no sé on el portaràs, però jo també vull venir. A mi m'encantaria fer tot això que dius. Quan marxem, que ja li diré a l'Enric que em posi dins la seva maleta?
Anna
Anna
Anna- Nombre de missatges : 48
KIKE
Sort que tens amics, que t'ajuden, perquè sino encara agafaràs alguna malaltia!
Sembla ser que tot esta apunt o no, perquè est+as una mica despistat!
Anirem obrint boca:
Es tracte d'una terra plena de contrastros, encantadora i misteriosa a la vegada.
Estàs preparat per una bona aventura perquè farem: Espeleología, escalada, canyoning, rafting, bicicleta tot terreny, parapent i altres esports d'aventura.
Es tracte d'un país inmens de colores tropicales i molta diversitat.
Començat a entrenar fort!!!!!!!!!!
Sembla ser que tot esta apunt o no, perquè est+as una mica despistat!
Anirem obrint boca:
Es tracte d'una terra plena de contrastros, encantadora i misteriosa a la vegada.
Estàs preparat per una bona aventura perquè farem: Espeleología, escalada, canyoning, rafting, bicicleta tot terreny, parapent i altres esports d'aventura.
Es tracte d'un país inmens de colores tropicales i molta diversitat.
Començat a entrenar fort!!!!!!!!!!
Pista 2- Invitat
Ostres! Doncs així me n'he posada una altra... Potser m'anirà bé també... Jajaja!!!
Ja està, ja està...! Ara sí que ja he començat a prendre'm un d'aquests comprimits... decs!
Nem-hi, doncs?
Ja està, ja està...! Ara sí que ja he començat a prendre'm un d'aquests comprimits... decs!
Nem-hi, doncs?
Quique, que la vacuna per la malària no es punxa! Són pastilles moooolt cares!
No anem bé, no...
No anem bé, no...
Neus- Nombre de missatges : 300
Eps! Ja me l'he posada. M'ha fet una mica de mal la punxada, però ja està! I ara què? Quan marxem?
Kike
Segur que estàs apunt per començar el viatge.
M'han dit que tens totes les vacunes posades, d'altres anys. Aquest cop serà necessaria la profilaxis contra la malaria.
O sigui que quan ja l'hagis comprat, avisa'm que començarem l'aventura.
T'estic esperant!!!!!
M'han dit que tens totes les vacunes posades, d'altres anys. Aquest cop serà necessaria la profilaxis contra la malaria.
O sigui que quan ja l'hagis comprat, avisa'm que començarem l'aventura.
T'estic esperant!!!!!
Pista 1- Invitat
N&M :: Benvinguda :: Amic Invisible
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum