N&M
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Teresa

Ir abajo

Teresa Empty Pista 5 (i ultima)

Missatge  Amic inv Dj Des 25 2008, 21:22

Molt bé Teresa, ja hem arribat a la fi d'akest viatge, despres d'aquesta ultima pregunta ja tot dependrà de tu pq en aquestes hores que et queden puguis encertar de quin pais es tracta.

Be doncs, aqui va la pista:

-El pais en qüestió ha vist neixer un dels polítics més importants del segle XX guanyador del Premi Nobel de la Pau.

Au doncs fins demà!!

Amic inv
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Teresa Empty Re: Teresa

Missatge  3A Ds Des 20 2008, 20:18

Doncs efectivament sóc com un Pingüi en un desert pq segueixo sense saber quin país és.

I això de que sóc esportista denota o bé que no em coneixes gaire pq jo d'esportista tinc ben poc o bé que em coneixes bé i ho dius pq saps q m'he hagut d'apuntar a un gym. I això denota per part meva que no tinc ni fava de qui és el meu amic invisible...així que vaig bé jo tb però ho descobriré!!!
3A
3A

Nombre de missatges : 176
Fecha de inscripción : 02/01/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Teresa Empty Pista 4

Missatge  Amic inv Dv Des 19 2008, 18:28

Hola Teresa com estas sóc el teu amic invisible,

A hores d'ara no se si ja deus tenir la resposta o estas encara més perduda que en pingui en el desert, de totes maneres a veure si aquesta pista t'ajuda:

Tu que ets una noia esportista et dire que aquest pais forma part d'un grup exclusiu de sis paisos que participen en una important competicio anual.

Amic inv
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Teresa Empty Re: Teresa

Missatge  Endevina Dj Des 11 2008, 23:34

vaya petarda! jo ho veig i ho tinc clarissim...(tb ironia, lo de petarda no)

Endevina
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Teresa Empty Re: Teresa

Missatge  3A Dj Des 11 2008, 23:15

La pregunta que em formulo ara és més aviat: On coi és això?? Però jo que sóc una crack de la geografia (entenguis la ironia) ho endevinaré! algun dia...
3A
3A

Nombre de missatges : 176
Fecha de inscripción : 02/01/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Teresa Empty Pista 3

Missatge  Amic inv Dc Des 10 2008, 22:26

Hola de nou!!

Ja se que aquesta tercera pista s'ha fet esperar, per tant aquest cop he intentat que sigui una mica més aclaridora. Així que he decidit tirar pel dret i ensenyar-te una imatge d'una de les ciutats més importants del 'nostre' païs!!!!

Teresa 64345305zc4

La pregunta que et pots formular ara és: Aquesta imatge dona una idea del que es el pais o no???

Amic inv
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Teresa Empty Pista 2

Missatge  Amic inv Dt Nov 18 2008, 18:05

Molt bé Teresa, la primera pista era per posar-te una mica en situació, però tranquila
que ara venen les bones que t'ajudaran a fer un exòtic viatge a un dels països més
multiculturals del món, ja que al 'nostre pais' hi ha més de 10 llengues oficials i ni
més ni menys que 3 capitals oficials sense que cap d'aquestes sigui la més poblada,
curiòs, oi?

Amic inv
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Teresa Empty Re: Teresa

Missatge  3A Dl Nov 10 2008, 22:06

Si home!! ho tinc clarissim!! ja sé quin és el meu país!, només em queden 10.000 paisos més per descobrir-lo.... confused
3A
3A

Nombre de missatges : 176
Fecha de inscripción : 02/01/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Teresa Empty Teresa

Missatge  Amic inv Dl Nov 10 2008, 14:53

No es un pais de l'Europa de l'est, ni de centramerica, ni tant sols es un grup d'illes del nord d'Australia.

Amic inv
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Teresa Empty Re: Teresa

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum