Vicenç
N&M :: Benvinguda :: Amic Invisible
Pàgina 1 de 1
Vicenç pista extra
Felicitats xatín!!! Vull posar-te una última pista que em va fer molta gracia quan la vaig pensar. No et posare cap més.
Ah i com saps que soc una noia?
Ah i com saps que soc una noia?
amic- Invitat
Re: Vicenç
Estimada amiga invisible... ja se quin pais tinc... el vaig tindre a les meves mans... pero ara ja ho tinc segur..
No dire kin es...
deuu
No dire kin es...
deuu
ViCiMaN- Nombre de missatges : 265
Vicenç pista 5
Buenas xatín!!!!!!!
Et donaré un pack de pistes a veure si vols anar
Et diré que és un país curiós, de forta influència britànica, tot i que els seus primers habitants segur q no eren britanics. Pateix sequeres i un dels principals problemas que té és la tala de boscos (que burros que són…), per no parlar dels huracans que els arrassen de tant en tant. Com no podia ser d’una altra manera, han agafat dels anglesos el gust per la caça, entre d'altres coses inútils. Per això tenen una reserva de caça per matar alguns q altras cèrvols i porcs senglars i después de menjar-se’ls, fardar una mica amb els colegues.
Normalment el clima no està malament. Casi no té rius (no poden fer raffting, oooh quina llastima), prò tenen bons llocs pels que els agrada del summarinisme.
La majoria de la gent es concentra a la capital, es veu que els hi agrada, tu! Potser una tercera part, i el nº d’habitants està entre els que tenen Arenibek o Baiti i Datong.
Cadascú l’omplirà a la seva manera, però la majoria de butxaques, carteres, llibretes bancaries, sota rajoles de casa i canalillos, els omplen gracies al turisme i amb una altra cosa que no diries mai, amb els segells… ves per on!!!!!!
Malauradament, tot i tenir una constitució és un paradís fiscal. En fin... ay… Què, hi vols anar?
Et donaré un pack de pistes a veure si vols anar
Et diré que és un país curiós, de forta influència britànica, tot i que els seus primers habitants segur q no eren britanics. Pateix sequeres i un dels principals problemas que té és la tala de boscos (que burros que són…), per no parlar dels huracans que els arrassen de tant en tant. Com no podia ser d’una altra manera, han agafat dels anglesos el gust per la caça, entre d'altres coses inútils. Per això tenen una reserva de caça per matar alguns q altras cèrvols i porcs senglars i después de menjar-se’ls, fardar una mica amb els colegues.
Normalment el clima no està malament. Casi no té rius (no poden fer raffting, oooh quina llastima), prò tenen bons llocs pels que els agrada del summarinisme.
La majoria de la gent es concentra a la capital, es veu que els hi agrada, tu! Potser una tercera part, i el nº d’habitants està entre els que tenen Arenibek o Baiti i Datong.
Cadascú l’omplirà a la seva manera, però la majoria de butxaques, carteres, llibretes bancaries, sota rajoles de casa i canalillos, els omplen gracies al turisme i amb una altra cosa que no diries mai, amb els segells… ves per on!!!!!!
Malauradament, tot i tenir una constitució és un paradís fiscal. En fin... ay… Què, hi vols anar?
amic- Invitat
I l'endevinalla esta amb l'idioma original del pais??..ay..
Vicenç pista3
Hola xicotet!!!! Com portes el tema endivinalles???? Perque la propera pista es una endivinalla popular del país.............
Dos bessones que tenen una rodona,
freqüentades fa un temps per homes sense ull,
juguen damunt una placa
i es banyen en l'aigua prop d'un canal,
mentre son vigilades d'aprop per la Moreneta.
Què? Fàcil, eh?
Dos bessones que tenen una rodona,
freqüentades fa un temps per homes sense ull,
juguen damunt una placa
i es banyen en l'aigua prop d'un canal,
mentre son vigilades d'aprop per la Moreneta.
Què? Fàcil, eh?
amic- Invitat
La pista de les coordenades diria que val per tots els participants...
Ho dic per donar alguna pista als altres.. que si no es molt dificil..
Ho dic per donar alguna pista als altres.. que si no es molt dificil..
Vicenç
Estàs a punt pel viatge? El país on anem el trobaràs entre les coordenades: 90º latitud nord-90º latitud sud / 0º-180º longitud est i 0º-180º longitud oest.
El sol surt avui a la capital a les 6:10h i es pon a les 17:33 hora local
El sol surt avui a la capital a les 6:10h i es pon a les 17:33 hora local
amic- Invitat
N&M :: Benvinguda :: Amic Invisible
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum