Pel David
N&M :: Benvinguda :: Amic Invisible
Pàgina 1 de 1
Pel David
Molt bé doncs, aqui ve la darrera pista:
Els membres principals de la banda son, o millor dit eren dos germans, un el vocalista i l'altre el guitarrista/compositor. Aquest darrer és la persona de la qual et vaig parlar en la pista anterior.
Els membres principals de la banda son, o millor dit eren dos germans, un el vocalista i l'altre el guitarrista/compositor. Aquest darrer és la persona de la qual et vaig parlar en la pista anterior.
Pista 5- Invitat
Re: Pel David
Bon Nadal DEIVIT!!!
Jess- Nombre de missatges : 509
Pel David
El 28 d'agost d'aquest any un dels membres claus abandonaria la banda degut a les males relacions amb un dels companys.
Pista 4- Invitat
Pel David
Una de les seves primeres cançons parla dels vicis del grup mentre que en la seva canço més popular apareix una tal sally aconsellant no mirar enrera.
Tot i que pel meu gust la millor es aquella que demana al cor dexar de plorar.
Tot i que pel meu gust la millor es aquella que demana al cor dexar de plorar.
Pista 3- Invitat
Pel David
Ja que sembla que la pista esportiva no t'ha servit molt, millor anem per alguna cosa més concreta:
El seu primer album va arribar al lloc numbero 1 de vendes del seu pais, convertint-se en l'album debut més ràpidament venut de la historia d'aquell pais en aquell moment.
El seu primer album va arribar al lloc numbero 1 de vendes del seu pais, convertint-se en l'album debut més ràpidament venut de la historia d'aquell pais en aquell moment.
Pista 2- Invitat
Pel David
Hola David,
Per començar et dire que aquest grup es va formar a principis dels 90 en una citutat famosa pel seu equip de futbol.
Per començar et dire que aquest grup es va formar a principis dels 90 en una citutat famosa pel seu equip de futbol.
Pista 1- Invitat
N&M :: Benvinguda :: Amic Invisible
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum