N&M
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Pel Vicenç

2 participantes

Pel Vicenç Empty Amic

Missatge  . Ds Des 26 2009, 15:10

No esperava menys de tu, per això el nivell de les pistes intentava que no fossin fàcils. Calia donar una mica de salsa i alegria al joc. Espero però, que si tenim una propera vegada, no et facin falta 6 pistes per arribar a conclusions definitives... He conegut amics més ràpids...

.
Invitat

Tornar a dalt Ir abajo

Pel Vicenç Empty Re: Pel Vicenç

Missatge  ... Dv Des 25 2009, 14:55

MARE DE DEU SENYOR, AQUI HI HA OSTIES

...
Invitat

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Jess Dv Des 25 2009, 14:15

PIQUEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!
Jess
Jess

Nombre de missatges : 509

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  ViCiMaN Dv Des 25 2009, 14:01

UUooo... Estimat enemic invisible. Veig que em subestimes, això si que es una decepció i un error.
Acostumo a ser clar amb les meves paraules i si primer vaig dir que ho tenia CASI segur... volia dir que era CASI segur... Però a l’últim missatge poso que he CONFIRMAT la resposta.. això vol dir que he CONFIRMAT la resposta.. per tant.. se quin grup es. (no poso el nom per si altres persones volen jugar) tot i que al meu entorn ho vaig comentar..
Però perquè poguessis veure la profunditat de la meva buskeda , vaig trobar un altre autor amb resultats molt similars... per això poso “COM A CURIOSITAT.. et convido a visitar la wikipedia de Diego Torres.. (mira l'any del seu primer disc.. el pais i l'ultim treball que ha fet)” Digues quin motiu tinc per escriure aquesta línea en l’altre missatge... Seria absurd convidar-te a visitar la wikipedia del personatge ke ja coneixes. Com pensava que quedava clar... ho vaig posar com a CURIOSITAT perquè veiguesis que vaig trobar un cantant amb característiques molt similars.
Escrius:
Crec que hauries de descobrir el significat oriental (la llengua d'un pais que tu coneixes prou bé) de la pista 2
Com pots veure vaig posar “ mira l’últim treball que ha fet diego torres” que es: La aventura el mar:El Delfin la historia de un soñador... DELFIN... com es pot comprovar coneixia el significat oriental del país que conec prou bé.
Hem deixo coses en el tinter però sobre la teva ultima línea.....
Quin poc nivell i quina decepció... et suposava més inteligent, però veig que ets una mica curt de mires... Buaa... El teu nivell no supera el de Carmen Esteban recent operada.

Nomes diré una cosa... BELEN Esteban.. Suposo que queda tot clar. No?
ViCiMaN
ViCiMaN

Nombre de missatges : 265

Tornar a dalt Ir abajo

Pel Vicenç Empty Pistes finals

Missatge  Amic Dv Des 25 2009, 12:37

Veig que vas super equivocat. El pais es correcte pero el cantant no. Es un grup que només es coneix en aquest pais i que no es conegut internacionalment.

Crec que hauries de descobrir el significat oriental (la llengua d'un pais que tu coneixes prou bé) de la pista 2.

El 4 té a veure amb el nombre de persones que formen el grup i el 7 amb el nom del grup. Dona-li voltes a la pista 6.

Quin poc nivell i quina decepció... et suposava més inteligent, però veig que ets una mica curt de mires... Buaa... El teu nivell no supera el de Carmen Esteban recent operada.

Salutacions.

Amic
Invitat

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  ViCiMaN Dc Des 23 2009, 19:39

Quina velocitat de resposta jeje.. veig ke esperes també les teves corresponents pistes jeje..

Bueno.. ja he confirmat la resposta.. El pais era la unica cosa ke si tenia segura. Ara ja ho se.

Com a curiositat.. et convido a visitar la wikipedia de Diego Torres.. (mira l'any del seu primer disc.. el pais i l'ultim treball que ha fet)

Deuuu macuu deuu
ViCiMaN
ViCiMaN

Tornar a dalt Ir abajo

Pel Vicenç Empty Pista 6

Missatge  Amic Dc Des 23 2009, 18:45

Senyor Vicenç es tracta que vagis donant voltes a les pistes per poder trobar aquets cantant o grup. A mi em sembla que no el conexes perque no es conegut al nostre país. Com potser hauras averiguat en alguna altra pista, no es un grup català ni espanyol.Aixo ja son varies pistes...................

Pero t'en dunare una altre a veure com l'agafes aquesta:

DRAHCIR NAMELOC

Amic
Invitat

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  ViCiMaN Dc Des 23 2009, 18:30

Keridu amic / amiga transparent.

Estic casi segur ke conec el cantant o grup que m'estas "amagan"... pero algunes pistes no les he pogut contrastar ni se per on van....
Espero mes info per acabar d'estar segur.

Deuuu macuuu deuuu
ViCiMaN
ViCiMaN

Tornar a dalt Ir abajo

Pel Vicenç Empty Pista 5

Missatge  Amic Dt Des 22 2009, 15:56

Va ser nomenat el cantant o grup revelació de l'any 90 del seu pais per el Suplement SI del Diario Clarin i per la revista PELO

Amic
Invitat

Tornar a dalt Ir abajo

Pel Vicenç Empty Pista 4

Missatge  Amic Dl Des 21 2009, 12:21

Hi ha alguna cosa al mar.
No es fi el dofí que veus.
Si estàs gelosa, tan gelosa d’ell.
Tan gelosa, més hermosa encara.
I estàs gelosa, tan gelosa d’ell.
Tan gelosa, més hermosa encara.
Volant d’ira. Només. Encara.

Amic
Invitat

Tornar a dalt Ir abajo

Pel Vicenç Empty Pista 3

Missatge  Amic Dv Des 18 2009, 16:33

IRUKA

Amic
Invitat

Tornar a dalt Ir abajo

Pel Vicenç Empty Pista 2

Missatge  Amic Dv Des 18 2009, 16:25

Per aquest cantant o grup el 4 es un numero important i el 7 tambe ho es................. A vegades el números ens poden ajudar a descobri moltes coses............

Amic
Invitat

Tornar a dalt Ir abajo

Pel Vicenç Empty Pel Vicenç

Missatge  Amic Dv Des 18 2009, 10:51

Pista 1

El primer disc del cantant o grup es va editar al juny del 1992

Amic
Invitat

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Contenido patrocinado