NEUS-Pista 1
N&M :: Benvinguda :: Amic Invisible
Pàgina 1 de 1
Neus-Ultima pista
Bon dia amigueta,
Et passo un link que definitivament et desvetllara quin conte es.
A veure si coincideix amb el que tu has pensat. Ja saps el personatge?
T'ho he posat facil, no??
De pas, et dic que aquesta web Una ma de contes, es un recurs per visualitzar contes infantils amb la Ivet, on s'usen diferents estrategies (pintura, guix, sorra...). Dona un cop d'ull!
Fins dema!
Et passo un link que definitivament et desvetllara quin conte es.
A veure si coincideix amb el que tu has pensat. Ja saps el personatge?
T'ho he posat facil, no??
De pas, et dic que aquesta web Una ma de contes, es un recurs per visualitzar contes infantils amb la Ivet, on s'usen diferents estrategies (pintura, guix, sorra...). Dona un cop d'ull!
Fins dema!
Aaaaah!- Invitat
Neus
Aaaah! Aaaaah!
Has de descobrir el personatge del conte...es un personatge en concret, pero no vas mal encaminada.
Has de descobrir el personatge del conte...es un personatge en concret, pero no vas mal encaminada.
Aaaaah!- Invitat
Re: NEUS-Pista 1
Tinc algun dubte sobre el meu personatge.
Aquestes dues característiques que dius que compartim, són típiques dels nens en general?
Aquest personatge té nom o simplement representa a tot un col·lectiu?
Neus- Nombre de missatges : 300
Neus-Pista 5
Amiga, com ho portes aixo? Ja saps quin conte i quin personatge es?
Va, aqui va la cinquena pista: El personatge que he escollit per tu te dues caracteristiques que tu tambe tens...LA TRANSPARENCIA I LA SINCERITAT.
I per acabar et diré: "Digues sempre el que penses, sense importar-te el que els altres pensin de tu".
Va, aqui va la cinquena pista: El personatge que he escollit per tu te dues caracteristiques que tu tambe tens...LA TRANSPARENCIA I LA SINCERITAT.
I per acabar et diré: "Digues sempre el que penses, sense importar-te el que els altres pensin de tu".
Aaaaaah!- Invitat
Neus-Pista 4
Hola amiga,
La quarta pista es la següent:
La quarta pista es la següent:
El nom de l'escola on van ser alumnes el Vicenç, la Jess, la Teresa i la Ivet dona nom a l'autor del conte.
Aaaaaah!- Invitat
Neus - Pista 3
El personatje que has de descubrir no es el protagonista.
Pero et dire que el protagonista te un bon armari i si fos real li encantaria aquests individus, entre d'altres.
Pero et dire que el protagonista te un bon armari i si fos real li encantaria aquests individus, entre d'altres.
Aaaaah!- Invitat
Amic/ga, em sembla que ja sé l'autor. El conte és conegut?
Carai amic/ga!
Així m'agrada, que vagis al gra i em facis pensar!
Gràcies!!! Hi pensaré.
NEUS-Pista 1
Per saber el personatje del conte que he triat per tu, primer hauras de descubrir quin conte és.
Conte d'origen danès. Se n’ha fet llibres, pelicules, obres de teatre… i ha arribat arreu del món.
Conte d'origen danès. Se n’ha fet llibres, pelicules, obres de teatre… i ha arribat arreu del món.
Aaaahh!- Invitat
N&M :: Benvinguda :: Amic Invisible
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum