Enric
N&M :: Benvinguda :: Amic Invisible
Pàgina 1 de 1
Enric
- El burro amb l'ajudant del Pare Noël. Pel·lícula Shreck. NO ÉS CORRECTE
- El cigne amb l'ànec. Conte: L'aneguet lleig. CORRECTE
- El flautista amb el ratolí. Conte: El flautista d'Amelin.CORRECTE
- Ítaca amb la sirena. Història d'Ulises. CORRECTE
-La palla, la totxana i el tronc. Conte. Els tres porquets. NO ÉS CORRECTE DEL TOT
- La pipa i la casa de fusta de l'arbre. Conte: Les aventures de Tom Sawyer. CORRECTE
son relacions de parelles de dibuixos, per tant el trio és incorrecte i falta una parella per les flors.
torna a repassar l'exercici. i si me'l respons bé, sabràs quina relació pot tenir la prova amb la pista.
- El cigne amb l'ànec. Conte: L'aneguet lleig. CORRECTE
- El flautista amb el ratolí. Conte: El flautista d'Amelin.CORRECTE
- Ítaca amb la sirena. Història d'Ulises. CORRECTE
-La palla, la totxana i el tronc. Conte. Els tres porquets. NO ÉS CORRECTE DEL TOT
- La pipa i la casa de fusta de l'arbre. Conte: Les aventures de Tom Sawyer. CORRECTE
son relacions de parelles de dibuixos, per tant el trio és incorrecte i falta una parella per les flors.
torna a repassar l'exercici. i si me'l respons bé, sabràs quina relació pot tenir la prova amb la pista.
Pista 3- Invitat
Pista e-mail
Hola Amic/ga,
Ahir no vaig tenir temps d'escriure les respostes al Fòrum. Així que, voilà!:
- El burro amb l'ajudant del Pare Noël. Pel·lícula Shreck.
- El cigne amb l'ànec. Conte: L'aneguet lleig.
- El flautista amb el ratolí. Conte: El flautista d'Amelin.
- Ítaca amb la sirena. Història d'Ulises.
- La palla, la totxana i el tronc. Conte. Els tres porquets.
- La pipa i la casa de fusta de l'arbre. Conte: Les aventures de Tom Sawyer.
I llavors em queden les roses penjades, que no sé si van amb algun o queden penjades expressament.
I a més em queda la pregunta de: quina relació té aquesta prova amb el conte i personatge? Tinc alguns indicis però...
Amic/ga, et felicito per la originalitat de les proves. Excel·lent! ;-D
Enric- Invitat
Enric
Molt bé Enric, veig que vas ben encaminat, doncs com molt be has dit el personatge surt en aquesta canço.
Pista 2- Invitat
pista 2
Bé, doncs, a la feina! A veure si la supero...!
Totes aquestes paraules, si no vaig errat, tenen relació amb un conegudíssim cantautor català...
-Galàctic: és com ell s'autodefineix.
-Solfa: en Ricardo. Els seus orígens es perden en la nit del temps, ja que l'artista va sofrir un atac d´amnesia.
-Dispersa: Música.
-Orgia: el seu primer gran disc creat a començaments dels 70 gravat en companyia dels seus col·legues d'aventures.
És que potser el personatge d'aquest conte que has triat, surt en la seva cançó més coneguda? Aix...! No me la puc treure del cap... ;-)
Prova superada?
Totes aquestes paraules, si no vaig errat, tenen relació amb un conegudíssim cantautor català...
-Galàctic: és com ell s'autodefineix.
-Solfa: en Ricardo. Els seus orígens es perden en la nit del temps, ja que l'artista va sofrir un atac d´amnesia.
-Dispersa: Música.
-Orgia: el seu primer gran disc creat a començaments dels 70 gravat en companyia dels seus col·legues d'aventures.
És que potser el personatge d'aquest conte que has triat, surt en la seva cançó més coneguda? Aix...! No me la puc treure del cap... ;-)
Prova superada?
Enric- Invitat
Enric
Abans de donar-te la següent pista, hauràs de superar una prova.
La següent llista de paraules tenen relació:
-Galàctic
-Solfa
-Dispersa
-Orgia
La següent llista de paraules tenen relació:
-Galàctic
-Solfa
-Dispersa
-Orgia
Pista 2- Invitat
N&M :: Benvinguda :: Amic Invisible