Enquesta definitivíssima
5 participantes
N&M :: Benvinguda :: Amic Invisible
Pàgina 1 de 1
Enquesta definitivíssima
ep
avui a la nit direm l'opcio mes votada.
Respecte el tema d'artistes o pintors...jo vaig ser la que vaig dir aquest tema i per tant, opino que hem de limitar una mica aquesta categoria, ja que si diem artistes podem parlar de musics, pintors, arquitectes, escultors, mon del teatre...no pot ser...es massa!
Aixi que si posem pintors queda mes limitadet...i per altres anys podem tenir en compte les anteriors categories.
Tot i que ara se m'ha acudit un tema boniiiiissim....Jocs i jocs tradicionals...pel proxim any...ale!
Respecte el tema d'artistes o pintors...jo vaig ser la que vaig dir aquest tema i per tant, opino que hem de limitar una mica aquesta categoria, ja que si diem artistes podem parlar de musics, pintors, arquitectes, escultors, mon del teatre...no pot ser...es massa!
Aixi que si posem pintors queda mes limitadet...i per altres anys podem tenir en compte les anteriors categories.
Tot i que ara se m'ha acudit un tema boniiiiissim....Jocs i jocs tradicionals...pel proxim any...ale!
Jess- Nombre de missatges : 509
Re: Enquesta definitivíssima
Iep,
Vaig posar pintors...pero enteneu-ho com a artistes en general (pintors, escultors...que més?!)
Votem aquesta enquesta, l'altra o cap?
Vaig posar pintors...pero enteneu-ho com a artistes en general (pintors, escultors...que més?!)
Votem aquesta enquesta, l'altra o cap?
si la gent no fa la feina que ha de fer.....es lo que hay!!! dema ja hem de començar amb l'amic que ja nomes queden 26 dies!!!!
ara amb el tema q s'hagi simplificat a pintors/es el tema artistes, tp hi estic d'acord.
ara amb el tema q s'hagi simplificat a pintors/es el tema artistes, tp hi estic d'acord.
Ivet- Nombre de missatges : 558
Ep
Digueu una altra opcio per fer-ho doncs...el David si que ha votat, vaja, em va dir que no podia clicar cap opcio, per tant s'enten que ha votat.
Ui, ui, ui, ui...!!! Aquí hi ha tongo!
Primer, dono la raó al Vicenç amb el fet que la persona que falta podia haver fet que hi hagués un triple empat o sinó decantar la balança cap a una d'aquestes dues opcions que estem votant ara.
Segon, l'opció que figurava a l'altra enquesta "Pintors, artistes, obres,..." ha quedat en "Pintors/es" a seques. I escultors, inventors, dramaturgs, poetes,..., què?
Això és una manipulació!!
Comissió enquestes dimissió!!!
Quique- Nombre de missatges : 132
Heyyyy no es just... potser la persona que no ha votat... volia votar "series"... per tant seria un empat de 3.... tongooo tooonggoo Feu el favor de trucar al david i preguntar a veure que vota i ja esta. (segur que es ell)
ViCiMaN- Nombre de missatges : 265
Enquesta definitivíssima
Tenim un dia per votar!