N&M
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

REIS-AMIC INVISIBLE

+3
Lluís
Neus
Jess
7 participantes

REIS-AMIC INVISIBLE Empty Fins l'any q ve????

Missatge  Jess Dv Gen 11 2008, 11:46

Noooooo! (to de l'honorable Saura)...fins algun dia proper dintre d'aquest any,
Jess
Jess

Nombre de missatges : 509

Tornar a dalt Ir abajo

REIS-AMIC INVISIBLE Empty Plantetes

Missatge  Quique Dv Gen 11 2008, 10:29

Hey! Hey!Hey!

Ja em direu quan comencen a treure el cap les plantetes... jejeje!!
Quique
Quique

Nombre de missatges : 132

Tornar a dalt Ir abajo

REIS-AMIC INVISIBLE Empty Tots sóm estupendus

Missatge  3A Dj Gen 10 2008, 18:27

Casundena Neus...així que hi havia un interès amagat en comprar els llibres...ben fet home...així ho podrà disfrutar el màxim de gent.
Ara...q tot no ho has fet tu Neus,q l'amic inútil el va fer el Jordi amb les seves manetes ( el paper del caramel per qui no ho recordi)
Clar q sí! tots els regals són estupendus !!! Visca nosaltres i fins l'any q ve!

king santa rendeer
3A
3A

Nombre de missatges : 176

Tornar a dalt Ir abajo

REIS-AMIC INVISIBLE Empty De conya!

Missatge  Jess Dj Gen 10 2008, 11:48

Tots els amics VISIBLES..han estat genials! Repetimooooos!!!
Jess
Jess

Tornar a dalt Ir abajo

REIS-AMIC INVISIBLE Empty Agraïments erronis

Missatge  Neus Dj Gen 10 2008, 00:31

3A, tot i que el teu amic invisible era el Jordi, el regal el vaig anar a comprar jo i ho vaig fer amb tota la mala intenció del món! Com que ets una mica cuinetes, sabia que tots podríem gaudir del teu regal! Basketball

A veure quan ens fas uns entremesos i unes tapilles, eh!

Ah! I que per variar la Ivet guanyés el regal artesanal no vol dir que no es valori la teva currada, eh!
Ho vas fer de conya, però s'ha de reconèixer que la Ivet, apart de fer-ho bé, també va fer un regal catxondo que ens va fer riure a tots, i clar, va guanyar, però sense treure't mèrits, que consti!!!!
Neus
Neus

Nombre de missatges : 300

Tornar a dalt Ir abajo

REIS-AMIC INVISIBLE Empty Agraïments erronis

Missatge  Jordi Dj Gen 10 2008, 00:29

3A, tot i que el teu amic invisible era el Jordi, el regal el vaig anar a comprar jo i ho vaig fer amb tota la mala intenció del món! Com que ets una mica cuinetes, sabia que tots podríem gaudir del teu regal! Basketball

A veure quan ens fas uns entremesos i unes tapilles, eh!

Ah! I que per variar la Ivet guanyés el regal artesanal no vol dir que no es valori la teva currada, eh!
Ho vas fer de conya, però s'ha de reconèixer que la Ivet, apart de fer-ho bé, també va fer un regal catxondo que ens va fer riure a tots, i clar, va guanyar, però sense treure't mèrits, que consti!!!!
Jordi
Jordi

Nombre de missatges : 32

Tornar a dalt Ir abajo

REIS-AMIC INVISIBLE Empty Re: REIS-AMIC INVISIBLE

Missatge  Ivet Dc Gen 09 2008, 23:03

eps jo m'apunto a provar-les!!

tranquil.la teresa potser l'any que ve em retiro de l'amic artesanal, xo igualment tot és superable. Però gràcies per valorar l'esforç Smile

pos res un peto per tots i ja que estem gracies al meu amic invisible cacatua!!
Ivet
Ivet

Nombre de missatges : 558

Tornar a dalt Ir abajo

REIS-AMIC INVISIBLE Empty uooo uooo de res!!

Missatge  3A Dc Gen 09 2008, 21:19

Doncs de res dona, m'alegra que t'hagi agradat,però la funció dels sabons és gastar-los i que tinguis una pell neta i suau com el cul d'un bebé.
Ara, jo estic indignada pq mai ningú podrà guanyar el premi al millor regal artesanal pq la Ivet s'ho curra massa! haurem de muntar una estrategia per tenir-la entretinguda i q no pugui fer res pq si no....i jo q et faig una bosseta amb el
teu nom i va i t'agrada més la comprada Sad , q trist...

Aprofito també per donar les gràcies al meu antic amic invisible, hi ha receptes mooolt suculentes q poc a poc potser aneu provant.

apa deu
3A
3A

Nombre de missatges : 176

Tornar a dalt Ir abajo

REIS-AMIC INVISIBLE Empty Ole l'amic invisible!

Missatge  Jess Dl Gen 07 2008, 14:50

Gràcies al meu amic invisible...que ara ja és visible...l'armari de la meva habitació ha agafat una olor bonissima dels sabons!! Merci!! Uooouoooo...quina mestra!!
Jess
Jess

Tornar a dalt Ir abajo

REIS-AMIC INVISIBLE Empty Com arribar-hi

Missatge  Neus Ds Gen 05 2008, 15:58

Arribar al pis del Lluís és molt fàcil ja que està a la mateixa nacional, passada l'estació de Renfe. Un cop hagueu passat l´estació, seguiu per la nacional fins que veieu a la vostra esquerra un pàrking de cotxes molt gran. LLavors us poseu al carril de l´esquerra i arribareu al semàfor que us permetrà entrar al pàrking. Igualment si no ho veieu clar doncs ens trukeu , veniu a Premià i sortim des d´aqui. Nosaltres estarem a casa els pares del Jordi dinant, així que si no dieu res entenem que aneu directes a Mataró. Apa doncs, fins després!
Neus
Neus

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Ivet Ds Gen 05 2008, 02:12

weno....saber saber...si ens informa algu millor, pq jo recordo al costat d la platja i com era, xo fins situar-me alla puc tenir els meus problemes. o sigui q portem nosaltres la manta q si més no ens tapara si em de passar la nit al cotxe jejeje

els reis ja venen els nens ja van
el plat a la finestra cada any el posaran
al plat a la finestra el .... vora del foc
els nens van molt depressa i els reis a poc a poc

GRACIES GRACIES!!

es el meu primer missatge el forum, ja l'he estrenat!!
Ivet
Ivet

Nombre de missatges : 558

Tornar a dalt Ir abajo

REIS-AMIC INVISIBLE Empty Dema venen els Reis!

Missatge  Jess Dv Gen 04 2008, 17:58

Eps!

Demà a les 17h els que estiguem a Terrassa...hem quedat a casa la Txell i Anna per agafar un o dos cotxes, depenent de quants siguem i anar cap a Mataró.

En principi contem que la Ivet sap arribar al pis del Lluis...si es desorienta, ja trucariem.

Fins dema doncs!

Conteu que va sobrar tres bosses de patates (Lays, pelotazos...)...ho dic pq no cal que en compreu, ok?

Fins dema!

Ah! Potser necessitariem una manta o llençol per posar els regals a sota, no?? Havieu pensat en alguna cosa Question
Jess
Jess

Tornar a dalt Ir abajo

REIS-AMIC INVISIBLE Empty Dia de reis

Missatge  Lluís Dj Gen 03 2008, 22:50

Sort de la Neus pq si us heu de fiar de mi ho porteu clar... jeje

Weno, seriosament, la 3A i jo ja anirem a comprar unes pizzses i unes amanides i com bé dieu podem kedar entre les 17.30 i 18h i enganxar els reis i Cia per la Rambla-Plça Sta Anna.

Pels Terrassencs que no sabeu on es el pis crec que el millor es que demaneu ajuda al senyor Viciman, que ell coneix el camí prou b. Per cap problema ens trukeu a mi o a la 3A.

Molt b doncs ens veiem dissabte,

Siguin feliços.
jocolor
Lluís
Lluís

Nombre de missatges : 40

Tornar a dalt Ir abajo

REIS-AMIC INVISIBLE Empty Cita dissabte

Missatge  Jess Dj Gen 03 2008, 21:09

Bones,

Com quedem doncs? A les 18h a casa el Lluis...pero es que no sabem on para...algun lloc mes facil de trobar?

Tema sopar...que??
Jess
Jess

Tornar a dalt Ir abajo

REIS-AMIC INVISIBLE Empty Més info

Missatge  Neus Dt Gen 01 2008, 21:20

Ara que ja havia enviat el missatge he vist que està previst que els reis arribin a l'ajuntament cap a les 19h, així que hauríem de quedar d'horeta!

Què us sembla cap a les 18:00 a casa el LLuís per poder deixar els trastos i anar ràpid amunt per veure els reis?

Bé, a l'Enric li haurem de dir que quedem a les 17h, no? Wink
Neus
Neus

Tornar a dalt Ir abajo

REIS-AMIC INVISIBLE Empty Informació oficial Cavalcada

Missatge  Neus Dt Gen 01 2008, 21:14

Hola a tots!

Acabo d'entrar a la pàgina de l'ajuntament de Mataró per poder començar a concretar el tema.

Suposo que pels que no som de Mataró, ens quedem igual amb el tema del recorregut i tal i no podem predir a quina hora passaran per on serem, però a veure si el nostre amfitrió, el Lluís, amb l'ajuda d'aquestes dades ens pot dir alguna cosa més.

Els tres Reis recorreran Mataró la tarda del dissabte dia 5 gener a partir de les 17.30 h.
El recorregut serà el mateix que en els darrers anys, sortint de la plaça de Puerto Rico i acabant a l'Ajuntament: plaça de Puerto Rico, ronda d'Alfons X El Savi, plaça d'Espanya, Camí de la Geganta, plaça de Granollers, ronda de Leopoldo O'Donnell, plaça de l'alcalde Serra i Xifra, Camí del Mig, carrer de Miquel Biada, ronda d'Alfons XII, plaça del Doctor Fleming, Camí Ral, La Rambla, plaça de Santa Anna, La Riera i Ajuntament.

Per la proximitat del pis del Lluís i perquè segur que és lo més xulo, suposo que nosaltres la veurem a la plaça santa Anna, a la Riera i/o a l'ajuntament. Així quan s'acabi ja podrem anar xino-xano cap al pis a fer un soparet (un pa amb tomàquet i amanides o pizzes ja estaria bé després de tants àpats) i fer el nostre amic invisible.

Així doncs, hauríem de concretar una hora i un punt de trobada per anar a veure per primer cop la súper cavalcada de Mataró, no?

Lluís, guia'ns!
Neus
Neus

Tornar a dalt Ir abajo

REIS-AMIC INVISIBLE Empty REIS-AMIC INVISIBLE

Missatge  Jess Dt Gen 01 2008, 20:28

Eps!!

Dissabte dia 5 de gener és la Cavalgata de Reis i ens hem de trobar a Mataró.

A quina hora és la cavalgata?

Ja anirem concretant.

Cuideu-vos!!
Jess
Jess

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt