Anna Esteve : Pista 1
2 participantes
N&M :: Benvinguda :: Amic Invisible
Pàgina 1 de 1
Pista 5
Aquestes són les meves últimes i definitives pistes.
Aquest conjunt d'illes tan petites que formen aquest país estàn situades entre l'última i penúltima destinació de vacances del Xevi i Vicenç.
I com a dada curiosa et diré que en un capitol dels Simpson en Homer arriba per error a aquest país per fer de missioner i donar ajuda cristiana.
Ara ja només em queda desitjar-te sort. Fins demà!
Aquest conjunt d'illes tan petites que formen aquest país estàn situades entre l'última i penúltima destinació de vacances del Xevi i Vicenç.
I com a dada curiosa et diré que en un capitol dels Simpson en Homer arriba per error a aquest país per fer de missioner i donar ajuda cristiana.
Ara ja només em queda desitjar-te sort. Fins demà!
Pista 5- Invitat
Pista 4
Hola Anna, bé...per si no te n'havies adonat ja t'aviso que el "nostre" país no és fàcil d'endevinar,i molt possiblement ni tan sols n'has sentit parlar mai,per això he decidit tirar pel dret i posar-te una pista que crec pot ser definitiva si fas servir altres eines de búsqueda a part del teu caparrónet, aquí va:
"El llibre que teniu a les mans és una aventura fascinant per _ _ _ _ _ _ _ _ i _ _ _ _ _ _ _, dues illes diminutes de la _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ on gran part dels seus habitants no veuen els colors. Aquest viatge,que _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ fa acompanyat de dos personatges memorables, un oftalmòleg i un científic noruec que només hi veu en blan-i-negre, és una exploració impressionant de la curiosa malaltia que pateixen els habitants de l'illa,però també de les meravelles de la botànica, la naturalesa del temps geològic i la miraculosa complexitat humana...."
"El llibre que teniu a les mans és una aventura fascinant per _ _ _ _ _ _ _ _ i _ _ _ _ _ _ _, dues illes diminutes de la _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ on gran part dels seus habitants no veuen els colors. Aquest viatge,que _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ fa acompanyat de dos personatges memorables, un oftalmòleg i un científic noruec que només hi veu en blan-i-negre, és una exploració impressionant de la curiosa malaltia que pateixen els habitants de l'illa,però també de les meravelles de la botànica, la naturalesa del temps geològic i la miraculosa complexitat humana...."
Pista 4- Invitat
ostres
a veure son unes illes q plou molt tenen tifons
uffffffff
q dificil
uffffffff
q dificil
NUSKY- Nombre de missatges : 18
Pista 3
Bé Anna...sé que jo he tardat a escriure..però hi ha amics que estàn més a la parra que jo....així que ets afortunada de que t'escrigui la 3ª pista, espero que aquest cop et sigui útil i del teu gust.
El país al que et vull portar haig de dir que no és una destinació habitual per anar de vacances,no perquè no sigui maco,sinó perque no és gaire conegut.
Com a dada et diré que és un conjunt de Illes banyades per un mar o oceà que no és el mediterrani,les illes més importants són 4. El seu clima és tropical,hi plou practicament tot l'any i tenen molta tendència als tifons.
Com a dada cultural dir que són independents des de fa poquet,des del 1986
que tinguis sort!!
El país al que et vull portar haig de dir que no és una destinació habitual per anar de vacances,no perquè no sigui maco,sinó perque no és gaire conegut.
Com a dada et diré que és un conjunt de Illes banyades per un mar o oceà que no és el mediterrani,les illes més importants són 4. El seu clima és tropical,hi plou practicament tot l'any i tenen molta tendència als tifons.
Com a dada cultural dir que són independents des de fa poquet,des del 1986
que tinguis sort!!
Anna E.P- Invitat
amic
s'ha adormit a la parra
Nusky
Nusky
Re: Anna Esteve : Pista 1
s'ha adormit
Ivet- Nombre de missatges : 558
amic
jors
el meu amic no hem vol
el meu amic no hem vol
amic
hola amic o amiga,
ab aquestes dues pistes no ser per on tira, m'hauras de donar mes
ab aquestes dues pistes no ser per on tira, m'hauras de donar mes
Anna Esteve : Pista 2
Aquest país és tan tan petit que depèn del país més ric i poderòs per poder mantenir-se.
L'amic/a- Invitat
Anna Esteve : Pista 1
El país al que et vull portar és el germà petit d'un altre país.
L'amic/a- Invitat
N&M :: Benvinguda :: Amic Invisible
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum