Pista 1 per l'Anna P.
N&M :: Benvinguda :: Amic Invisible
Pàgina 1 de 1
Pista 5 per l'Anna P.
Va, també et diré que el teu personatge es passa el dia envoltat d'animalets que fan: beeeeee
Ja ho tens?
Amic/ga- Invitat
Pista 4 per l'Anna P.
Hi ha un famós conte musical rus que té el mateix títol, tot i que la història té poca cosa en comú. Fins i tot han fet una versió en òpera.
Amic/ga- Invitat
Pista 3 per l'Anna P.
Com tot bon conte, se'n pot extreure una bona conclusió o "moraleja".
En aquest cas el teu personatge aprèn que si continua mentint per enfotra-se'n de la gent, pot sortir molt mal parat.
Amic/ga- Invitat
Re: Pista 1 per l'Anna P.
Ei,
No, no. De fet veig que anava ben equivocada. Em sap greu amic/ga haver dubtat de tu!!!!!!
No, no. De fet veig que anava ben equivocada. Em sap greu amic/ga haver dubtat de tu!!!!!!
AnnaPrat- Invitat
Pista 2 per l'Anna P.
Ja vols endevinar el teu personatge només amb una pista? No siguis tant impacient, dona!
Com a la majoria de contes, hi surt un animal. En aquest cas es tracta d'un
Encara penses que es tracta del mateix conte que pel teu maridet?
Com a la majoria de contes, hi surt un animal. En aquest cas es tracta d'un
Encara penses que es tracta del mateix conte que pel teu maridet?
Amic/ga- Invitat
el meu conte
Ei amic/ga,
Sí que estic impacient per saber el meu conte i el meu personatge, però tinc un dubte.
Ara mateix només se m'acut un conte que sigui d'origen català. Estàs segur/a que no és el mateix conte que algú ha decidit per l'Enric?
Només ho dic per evitar confusions.
Apa, fins ben aviat
Anna
Sí que estic impacient per saber el meu conte i el meu personatge, però tinc un dubte.
Ara mateix només se m'acut un conte que sigui d'origen català. Estàs segur/a que no és el mateix conte que algú ha decidit per l'Enric?
Només ho dic per evitar confusions.
Apa, fins ben aviat
Anna
AnnaPrat- Invitat
Pista 1 per l'Anna P.
Ai Anna, ja deus estar impacient, oi?
Per començar et diré que ja que ets filòloga de llengua catalana, el conte que he escollit per tu és tradicional català.
Amic/ga- Invitat
N&M :: Benvinguda :: Amic Invisible
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum