Pel Pau - Pista nº 1
N&M :: Benvinguda :: Amic Invisible
Pàgina 1 de 1
Re: Pel Pau - Pista nº 1
Moltes gràcies amic, amb la última pista ja no hi ha cap dubte.
Ens veiem al 26
Salut
Ens veiem al 26
Salut
Pel Pau - Pista 4
No sé si vas gaire perdut però amb la pista que et dono ara ja l'hauries d'endevinar o fins i tot, confirmar!
[img][/img]
T'inspira? I si et dic que es tracta d'una illa?
Ens veiem el 26!
[img][/img]
T'inspira? I si et dic que es tracta d'una illa?
Ens veiem el 26!
Ah ah!- Invitat
Pel Pau - Pista 3
Aquest és el motiu pel qual els habitants d'aquest país en van fugint de mica en mica.
[img][/img]
[img][/img]
Hola- Invitat
Vaja jo que em la primera pista em vaig fer la meva paranoia i en vaig extreure conclusions i amb aquesta segona estic més perdut...
Amic invisible del pau... et delata mes el comentari de la seguretat del forum... que no pas el mateix forum jajajaja
algu alt- Invitat
Pau - Pista 2
Tot i que a hores d'ara potser ja saps fins i tot qui sóc, ja que no acabo de confiar en l'anonimat d'aquest forum i tu jugues amb l'avantage de ser l'administrador, et donaré una segona pista:
No crec que aquest estiu viatgis a aquest país ja que els seus propis habitants en van fugint de mica en mica...
T'he ajudat una mica més?
No crec que aquest estiu viatgis a aquest país ja que els seus propis habitants en van fugint de mica en mica...
T'he ajudat una mica més?
ah ah...- Invitat
mmmm... interessant, dona de pensar la pista.
No se quin país em pot sonar més familiar..., estic entre Djibouti, Kiribati, Tuvalu i ....
No se quin país em pot sonar més familiar..., estic entre Djibouti, Kiribati, Tuvalu i ....
Pel Pau - Pista nº 1
Tot i que molt possiblement no coneixis el país que et proposo, el nom et pot resultar mooolt familiar...
Sí, t'ho- Invitat
N&M :: Benvinguda :: Amic Invisible
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum