Pista Ivet
N&M :: Benvinguda :: Amic Invisible
Pàgina 1 de 1
Re: Pista Ivet
Gracies! ara si que el sé. em pensava q m'hauria d'esperar als regals q ningu sortis jejeje
Ivet- Nombre de missatges : 558
més pistes
Hola Ivet, que com ho portes, ja saps de quin pais parlem??
Aquí tens una pista més:
Aquí tens una pista més:
Més pist- Invitat
pista ivet
Felicitats un cop més has endevinat el autor de la frase!!
No se si t'hauras adonat tot viatjant per aquest país que en moltes ocasions l'olor de peix és fa molt present.
Això passa ja que la intensa activitat pesquera ha permès al pais arribar a un dels nivells de vida més alts del planeta.
No se si t'hauras adonat tot viatjant per aquest país que en moltes ocasions l'olor de peix és fa molt present.
Això passa ja que la intensa activitat pesquera ha permès al pais arribar a un dels nivells de vida més alts del planeta.
pista iv- Invitat
Resposta Frase: Nietzsche, para los amigos Friedy
frase
Si vols una ajudeta ja saps el que toca, primer de tot m'has de dir el autor de la frase...
frase- Invitat
canvio d'opinio jejeje, em sembla q ja se el pais, xo una altra ajudeta m'aniria be.
gràcies, tot i que encara no sé el pais....
pista ivet
ui,ui... si que et veig impacient. Encara ens falta una setmana per acabar aquest meravellós viatge no tinguis presa en arribar al final.
Has encertat el programa de la última frase així que continuem la nostre ruta.
Avui coneixerem la fauna del pais.
Frase de pista:
Creo que los animales ven en el hombre un ser igual a ellos que ha perdido de forma extraordinariamente peligrosa el sano intelecto animal, es decir, que ven en él al animal irracional, al animal que ríe, al animal que llora, al animal infeliz
Has encertat el programa de la última frase així que continuem la nostre ruta.
Avui coneixerem la fauna del pais.
Frase de pista:
Creo que los animales ven en el hombre un ser igual a ellos que ha perdido de forma extraordinariamente peligrosa el sano intelecto animal, es decir, que ven en él al animal irracional, al animal que ríe, al animal que llora, al animal infeliz
Pista iv- Invitat
Amic! al final m'haure d posar jo tb com el lluis! ske sense violencia aki.....macagunlou!
Ding Dong! amic invisible, sóc jo.
que m'he equivocat amb la resposta? i think that no, but maybe is possible.
tell me, please.
que m'he equivocat amb la resposta? i think that no, but maybe is possible.
tell me, please.
Estimat/da amic/ga invisible,
Una pregunta, el pais al que vostè es refereix és exactament el 100% alfabet? o cap la possibilitat que sigui 99, 98,...%?
gràcies!
Una pregunta, el pais al que vostè es refereix és exactament el 100% alfabet? o cap la possibilitat que sigui 99, 98,...%?
gràcies!
Vaig analitzant tota la informació.
Programa: Oh, Europa europa europa un cel estrellat.....
Programa: Oh, Europa europa europa un cel estrellat.....
Molt bé finalment has trobat el autor de la frase pista 2, Així doncs continuem el viatge.
Ja tens alguna idea de quin país pot ser...?
Per si vas molt perduda et donaré unes recomanacions per a viatjar per aquest país:
1. S’ha de anar amb molt de compte amb el sol així que agafa una crema solar ben potent.
2. Els canvis sobtats de clima fan necessari portar a la motxilla des de un bon protector solar, com ja hem dit, fins roba i calçat d’abric i per a la pluja.
3. En algunes èpoques de l’any s’ha de anar en compte amb els mosquits per tant dur un bon repel•lent també s’agrairà.
Frase pista3 :
M’ho imaginava més gran !!!.
En quin programa relacionat amb la temàtica dels viatges es podia sentir constantment aquesta frase…
Ja tens alguna idea de quin país pot ser...?
Per si vas molt perduda et donaré unes recomanacions per a viatjar per aquest país:
1. S’ha de anar amb molt de compte amb el sol així que agafa una crema solar ben potent.
2. Els canvis sobtats de clima fan necessari portar a la motxilla des de un bon protector solar, com ja hem dit, fins roba i calçat d’abric i per a la pluja.
3. En algunes èpoques de l’any s’ha de anar en compte amb els mosquits per tant dur un bon repel•lent també s’agrairà.
Frase pista3 :
M’ho imaginava més gran !!!.
En quin programa relacionat amb la temàtica dels viatges es podia sentir constantment aquesta frase…
ivete- Invitat
Aixxx em pensava que l'havia posat ja i esperava la pista.
doncs es Francis Bacon si no recordo malament.
doncs es Francis Bacon si no recordo malament.
help!
Sembla que la segona frase no resulta tant fàcil de trobar com la primera..., doncs be una pista per fer més senzill la busqueda del autor: En castella et serà més fàcil de trobar.
Help- Invitat
Pista 2 Ivet
Felicitats Ivet has encertat el autor de la frase!, així doncs t'has guanyat la segona pista:
Actualment més del 30% dels habitats del pais en el que estem viatjant segueixen convençuts de l'existencia de fantasmes y altres éssers sobrenaturals tot i que només un 5 % reconeix haver-los vist. uuuuu...
Be doncs com que sembla que el la primera frase t'ha resultat fàcil de trobar afegirem una mica més de dificultat en la següent:
Frase pista 2:
"Els viatges en la joventut son part de la educació, y en la vellesa una part d'experiència"
Actualment més del 30% dels habitats del pais en el que estem viatjant segueixen convençuts de l'existencia de fantasmes y altres éssers sobrenaturals tot i que només un 5 % reconeix haver-los vist. uuuuu...
Be doncs com que sembla que el la primera frase t'ha resultat fàcil de trobar afegirem una mica més de dificultat en la següent:
Frase pista 2:
"Els viatges en la joventut son part de la educació, y en la vellesa una part d'experiència"
Pista 2- Invitat
CHE AMIGO! VOS SER UN ALARIFE. AGASEME UN ARREMPUJON PORQUE VOS ME ESTA CALENTANDO, APARCERO.
Resposta frase 1
uooooooo quina ilu!! ja reflexionaré sobre les pistes, gracies!
Resposta frase 1: Paulo Coelho
Resposta frase 1: Paulo Coelho
Pista Ivet
Hola Ivet aquí tens la pista 1,
Ja he llegit en missatges teus que estaves impacient per comença el nostre viatge així que he pensat que com a compensació la primera pista sera multi pista.
Algunes dades del pais:
És una Republica.
La seva esperança de vida al neixer és de uns 80 anys.
I la dada més sorprenent és que tenen un 100% d'alfebetització.
Com que se que t'agraden els jocs et posare una frase en cada pista i m'has de dir el autor si no ho respons be no hi haura seguent pista.
Frase pista 1
El que está acostumbrado a viajar, sabe que siempre es necesario partir algún día.
Ja he llegit en missatges teus que estaves impacient per comença el nostre viatge així que he pensat que com a compensació la primera pista sera multi pista.
Algunes dades del pais:
És una Republica.
La seva esperança de vida al neixer és de uns 80 anys.
I la dada més sorprenent és que tenen un 100% d'alfebetització.
Com que se que t'agraden els jocs et posare una frase en cada pista i m'has de dir el autor si no ho respons be no hi haura seguent pista.
Frase pista 1
El que está acostumbrado a viajar, sabe que siempre es necesario partir algún día.
Pista Iv- Invitat
N&M :: Benvinguda :: Amic Invisible
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum